FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Rw's Bronie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dawid
Administrator


Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 0:17, 08 Mar 2007 Powrót do góry

Oto kilka podstawowych błędów jakie popełniają gracze tworząc Słowa Runiczne:
1. Wkładanie run w nieprawidłowej kolejności;
2. Wkładanie run do złego przedmiotu (Słowa działają tylko w przedmiotach o szarym kolorze podpisu);
3. Umieszczanie run w przedmiocie ze zbyt dużą ilością gniazd (jeśli Słowo składa się z trzech run, zadziała tylko w przedmiocie z trzema miejscami na runy);
4. Próba tworzenia słowa runicznego, przeznaczonego do innego typu przedmiotu (np. Słowo dla zbroi nie zadziała w hełmie).

# 5. Runy muszą być włożone do odpowiedniej klasy przedmiotu, jakiego wymaga dane słowo: Bronie
# - Wszystkie klasy broni Bronie do walki wręcz
# - Każda broń, którą walczymy w zwarciu [nie dotyczy Kul Czarodziejki] Bronie używające pocisków
# - Łuki i Kusze Bronie Drzewcowe
# - Bronie Drzewcowe, i wyjątkowe/elitarne wersje Maczugi
# - Maczuga, Nabijana kolcami Maczuga, i wyjątkowe/elitarne wersje Młoty
# - Bojowy Młot, Kafar, Wielki Kafar, i wyjątkowe/elitarne wersje Buławy
# - Buława, Wekiera, Korbacz, i wyjątkowe/elitarne wersje [nie dotyczy Bereł] Berła
# - Berło, Wielkie Berło, Bojowe Berło, i wyjątkowe/elitarne wersje Topory
# - Bronie z klasy Toporów i wyjątkowe/elitarne wersje Miecze
# - Bronie z klasy Mieczy, i wyjątkowe/elitarne wersje Laski
# - Bronie z klasy Lasek, i wyjątkowe/elitarne wersje Pazury
# - Bronie z klasy Pazurów, i wyjątkowe/elitarne wersje Tarcze
# - Każdy pancerz, który może być używany do blokowania Tarcze Paladyna
# - Każda tarcza, którą może używać tylko Paladyn "[tylko dla Paladyna]" Hełmy
# - Każdy pancerz, który jest noszony na głowie Zbroje
- Każdy pancerz noszony na klatce piersiowej


BRONIE

Steel/Stal
TIR + EL
Miecze / Topory / Buławy

+20% zwiększone obrażenia
+3 do minimalnych obrażeń
+3 do maksymalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
50% szansa Otwarcia Rany
25% zwiększona szybkość ataku
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła


White/Biel
DOL + IO
Różdżki

Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
+10 do żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości [tylko dla Nekromanty]
+3 do Zbroi z Kości [tylko dla Nekromanty]
+2 do Włóczni z Kości [tylko dla Nekromanty]
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami [tylko dla Nekromanty]
Obrażenia od magii zmniejszone o 4
20% szybsze rzucanie czarów
+13 do many


Black/Czerń
THUL + IO + NEF
Maczugi/Młoty/Buławy

+120% zwiększone obrażenia
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do skuteczności ataku
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+10 do żywotności
15% zwiększona szybkość ataku
Odrzut
Obrażenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków]



Leaf/Liść
TIR + RAL
Laski [oprócz kul]

Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+3 do Umiejętności posługiwania się ogniem
+3 do Ognistego Piorunu [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Inferno [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Ciepła [tylko dla Czarodziejki]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+2-198 do obrony [zależy od poziomu postaci]
Odporność na zimno +33%


Strength/Siła
AMN + TIR
Bronie do walki wręcz

+35% zwiększone obrażenia
25% szansa na Druzgocące Uderzenie
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+20 do siły
+10 do żywotności


Zephyr/Zefir
ORT + ETH
Bronie używające pocisków

+33% zwiększone obrażenia
+66 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
-25% obrona przeciwnika
+25 obrona
25% szybsze bieganie/chodzenie
25% zwiększona szybkość ataku
7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy otrzymaniu ciosu


Fury/Furia
JAH + GUL + ETH
Bronie do walki wręcz

+209% zwiększone obrażenia
40% zwiększona szybkość ataku
Uniemożliwia leczenie się potworów
66% szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje obronę celu
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy]


King's Grace/Królewska Laska
AMN + RAL + THUL
Miecze / Berła

+100% zwiększone obrażenia
+100% obrażenia zadane Demonom
+50% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+150 do skuteczności ataku
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie


Malice/Złośliwość
ITH + EL + ETH
Bronie do walki wręcz

+33% zwiększone obrażenia
+9 do maksymalnych obrażeń
100% szansa Otwarcia Rany
-25% obrona przeciwnika
-100 do obrony przeciwnika na trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+50 do skuteczności ataku
Wyssanie życia -5


Melody/Melodia
SHAEL + KO + NEF
Bronie używające pocisków

+50% zwiększone obrażenia
+300% obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy [tylko dla Amazonki]
+3 do Uderzenia Krytycznego [tylko dla Amazonki]
+3 do Uniku [tylko dla Amazonki]
+3 do Spowolnienia Pocisków [tylko dla Amazonki]
20% zwiększona szybkość ataku
+10 do zręczności
Odrzut


Venom/Jad
TAL + DOL + MAL
Bronie

Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Uniemożliwia leczenie się potworów
Ignoruje obronę celu
7% mana wykradziona za każde trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny [27 ładunków]
Poziom 13 Trująca Nova [11 ładunków]
+273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.



Memory/Pamięć
LUM + IO + SOL + ETH
Laski [oprócz kul]

+3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maksimum many 20%
+3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki]
+2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki]
+10 do energii
+10 do żywotności
+9 do minimalnych obrażeń
-25% obrona przeciwnika
Obrażenia od magii zmniejszone o 7


Holy Thunder/Święty Grom
ETH + RAL + ORT + TAL
Berła

+60% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
+10 do maksymalnych obrażeń
Odporność na błyskawice +60%
+5 do maksymalnej odporności na błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu [tylko dla Paladyna]
Poziom 7 Seryjne Błyskawice [60 ładunków]


Honor
AMN + EL + ITH + TIR + SOL
Bronie do walki wręcz

+160% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do skuteczności ataku
+1 do wszystkich umiejętności
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie życia +10
+10 do siły
+1 do promienia światła
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika


Silence/Cisza
DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX
Bronie

+200% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% zwiększona szybkość ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
+2 do wszystkich umiejętności
Wszystkie odporności +75
20% szybsze Odzyskiwanie równowagi
11% mana wykradziona za każde trafienie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Trafienie oślepia Ofiarę +33
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów


Famine/Klęska Głodu
FAL + OHM + ORT + JAH
Topory / Młoty

+30% zwiększona szybkość ataku
+320-370% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 180-200 obrażeń od magii
Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
Dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic
Dodaje 50-200 obrażeń od zimna
12% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły


Chaos
FAL + OHM + UM
Pazury

9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w czasie zadawania ciosu
+35% zwiększona szybkość ataku
+290-340+% zwiększone obrażenia
Dodaje 216-471 obrażeń od magii
25% szansa Otwarcia Rany
+1 do Trąba Powietrzna
+10 do siły
+15 punkty życia po każdym zabitym Demonie


Crescent Moon/Sierp Księżyca
SHAEL + UM + TIR
Topory / Miecze / Bronie Drzewcowe

10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie zadawania ciosu
7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu
+20% zwiększona szybkość ataku
+180-220% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-35% do odporności na błyskawice przeciwnika
25% szansa Otwarcia Rany
+9-11 absorbcja magii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka [30 ładunków]


Hand Of Justice/Ręka Sprawiedliwości
SUR + CHAM + AMN + LO
Bronie

100% Szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Święty Ogień podczas noszenia
+33% zwiększona szybkość ataku
+280-330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
-20% do odporności na ogień przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Zamraża cel +3


Heart Of The Oak/Serce Dębu
KO + VEX + PUL + THUL
Laski / Buławy

+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]


Kingslayer/Zabójca Królów
MAL + UM + GUL + FAL
Miecze / Topory

+30% zwiększona szybkość ataku
+230-270% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły
40% dodatkowe złoto od potworów


Passion/Pasja
DOL + ORT + ELD + LEM
Bronie

+25% zwiększona szybkość ataku
+160-210% zwiększone obrażenia
50-80% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie oślepia ofiarę +10
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka [12 ładunków]


Beast/Bestia
BER + TIR + UM + MAL + LUM
Topory / Berła / Młoty

Poziom 9 Aura Fanatyzm
+40% zwiększona szybkość ataku
+240-270% zwiększone obrażenia
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia leczenie się potworów
+25-40 do siły
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków]


Call To Arms/Wezwanie Do Broni
AMN + RAL + MAL + IST + OHM
Bronie

+1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290% zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia leczenie się potworów
Uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów



Doom/Zagłada
HEL + OHM + UM + LO + CHAM
Topory / Bronie Drzewcowe / Młoty

5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+2 do wszystkich umiejętności
+45% zwiększona szybkość ataku
+330-370% zwiększone obrażenia
- 40%-60% do odporności na zimno przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia leczenie się potworów
Zamraża cel +3
Wymagania -20%



Eternity/Wieczność
AMN + BER + IST + SOL + SUR
Bronie do walki wręcz

Przedmiot niezniszczalny
+260-310% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Spowalnia cel o 33%
Regeneruje manę 16%
Uzupełnienie życia +16
Nie można zamrozić
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie [88 ładunków]



Breath Of The Dying/Ostatni Oddech
VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH
Bronie

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot niezniszczalny
+60% zwiększona szybkość ataku
+350-400% zwiększone obrażenia
+200% obrażenia zadane Nieumarłym
-25% obrona przeciwnika
+50 do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% mana wykradziona za każde trafienie
12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+30 do wszystkich atrybutów
+1 do promienia światła
Wymagania -20%



Wind/Wiatr
Sur+El
Bronie do walki wręcz

10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
+20% szybsze bieganie/chodzenie
+40% zwiększona szybkość ataku
+15% szybsze odzyskiwanie równowagi
+120-160% zwiększone obrażenia
-50% obrona przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
Trafienie Oślepia Cel
+1 do Promienia Światła
Poziom 13 Wir (127 ładunków)



Brand/Rodzaj
Jah + Lo + Mal + Gul
Bronie używające pocisków

35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia zwiększenie obrażeń, przy otrzymaniu ciosu
100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu
Miota eksplodujące strzały lub bełty
+260-340% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
20% premia do skuteczności ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
Odrzut



Death/Śmierć
Hel + El + Vex + Ort + Gul
Miecze / Topory

100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-370% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%



Destruction/Zniszczenie
Vex + Lo + Ber + Jah + Ko
Bronie drzewcowe / Miecze

23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 100-180 obrażeń od magii
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do zręczności



Edge/Ostrze
Tir + Tal + Amn
Bronie używające pocisków

Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% zwiększona szybkość ataku
+320-380% obrażenia zadane Demonom
+280% obrażenia zadane Nieumarłym
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+5-10 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
Zmniejszenie cen u kupców o 15%



Faith/Wiara
Ohm + Jah + Lem + Eld
Bronie używające pocisków

Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do wszystkich umiejętności
+330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
+120 do obrażeń od ognia
Wszystkie odporności +15
10% ożywionych jako: Przywrócony
75% dodatkowe złoto od potworów



Grief/Żal
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral
Miecze / Topory

35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania ciosu
+30-40% zwiększona szybkość ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje obronę celu
-25% do obrony celu
+(1.875% na poziom)1-185% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+10-15 do życia za każdego zabitego



Harmony/Harmonia
Tir + Ith + Sol + Ko
Bronie używające pocisków

Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od zimna
Dodaje 55-160 obrażeń od błyskawic
+2-6 do Walkirii
+10 do zręczności
Regeneruje manę 20%
+2 do many za każdego zabitego
+2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)



Ice/Lód
Amn + Shael + Jah + Lo
Bronie używające pocisków

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% zwiększona szybkość ataku
+140-210% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
+25-30% obrażeń od umiejętności zimna
-20% do odporności na zimno przeciwnika
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3,125% na poziom)3-309% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)



Infinity/Nieskończoność
Ber + Mal + Ber + Ist
Bronie drzewcowe

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-45-55% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(0,5 na poziom) 0,5-49,5? do żywotności
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)



Insight/Wnikliwość
Ral + Tir + Tal + Sol
Bronie drzewcowe / Laski

Poziom 10-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów



Last Wish/Ostatnie Życzenie
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber
Miecze / Młoty / Topory

6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potowrów
Trafienie oślepia cel
+(0.5% na poziom)0-49% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)



Lawbringer
Amn + Lem + Ko
Miecze / Młoty / Berła

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
Dodaje 130-180 obrażeń od zimna
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Zabite potwory spoczywają w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zręczności
75% dodatkowe złoto od potworów



Oath/Przysięga
Shael + Pul + Mal + Lum
Miecze / Topory / Buławy

30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% zwiększona szybkość ataku
+210-340% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
+10-15 absorbcja magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)



Obedience/Posłuszeństwo
Hel + Ko + Thul + Eth + Fal
Bronie drzewcowe

30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+370% zwiększone obrażenia
-25% obrony przeciwnika
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sekundy
-25% do odporności na ogień wroga
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do obrony
+10 do siły
+10 do zręczności
Wszystkie odporności +20-30
Wymagania -20%



Phoenix/Feniks
Vex + Vex + Lo + Jah
Bronie / Tarcze

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 10-15 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
14% punkty many wykradzione za każde trafienie
+15-21 absorbcja ognia



Pride/Duma
Cham + Sur + Io + Lo
Bronie drzewcowe

25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16-20 Aura Koncentracja podczas noszenia
260-300% premia do skuteczności ataku
+(1% na poziom)1-99% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 żywotności
Uzupełnienie życia +8
+(1% na poziom)1-99% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)



Rift/Szczelina
Hel + Ko + Lem + Gul
Bronie drzewcowe / Berła

20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku
20% premia do skuteczności ataku
Dodaje 160-250 obrażeń od magii
Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
+5-10 do wszystkich atrybutów
38% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%


Spirit/Duch
Tal + Thul + Ort + Amn
Miecze / Tarcze

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
1-50 obrażeń od błyskawić
3-14 obrażeń od zmina przez 3 sekundy
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
7% życia odzyskane za każde uderzenie
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
+3-8 absorbcja magii



Voice of Reason
Lem + Ko + El + Eld
Miecze / Buławy

15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu
+50 do skuteczności ataku
+220-350% obrażenia zadane Demonom
+355-375% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 obrażeń od zimna
-24% do odporności na zimno przeciwnika
+10 do zręczności
Nie można zamrozić
75% dodatkowe złoto od potworów
+1 do promienia światła



Wrath/Gniew
Pul + Lum + Ber + Mal
Bronie używające pocisków

30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
+375% obrażenia zadane Demonom
+100 do skutecczności ataku przeciwko Demonom
+250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 obrażeń od magii
Dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
Nie można zamrozić



Hart
El + Sol + Dol + Lo
Bronie

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
20% na zabójcze uderzenie
Uderzenie zmusz potrwora do ucieczki 25%
+200% zwiększona obrona
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Wszystkie odporności +20-30
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin